В Україні жодного лабораторно підтвердженого випадку COVID-19 не зафіксовано
У всіх людей, хто приїжджатиме з країн, де зареєстровані випадки захворювання COVID-19, перевірятимуть рівень температури тіла.14:35 26.02.2020
В Україні жодного лабораторно підтвердженого випадку COVID-19 не зафіксовано
У всіх людей, хто приїжджатиме з країн, де зареєстровані випадки захворювання COVID-19, перевірятимуть рівень температури тіла.14:35 26.02.2020
11:07 25.02.2020
14:40 17.02.2020
14:34 17.02.2020
Зміни до Конституції щодо децентралізації будуть доопрацьовані спільно з Асоціацією міст України
Законопроєкт «Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)» №2598 буде знятий з розгляду, - повідомляє видання Українська правда, посилаючись на слова Голови фракції "Слуга народу", що таке рішення ухвалено після переговорів з главами парламентських фракцій і груп, а також консультацій з Президентом.14:58 20.01.2020
Використання державної інфраструктурної субвенції
Мліївська ОТГ державну інфраструктурну субвенцію у розмірі 2443,400 тис. грн. використала на придбання спеціалізованого транспортного засобу для підвозу лікаря Мліївської Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (Комунального Некомерційного Підприємства "Центр Первинної Медико - Санітарної Допомоги імені родини Симиренків" Мліївської сільської ради) Городищенського району Черкаської області та придбання шкільного автобуса для Мліївської ЗЗСО І-ІІІ ступенів для підвезення учнів Мліївської сільської об'єднаної територіальної громади Городищенського району Черкаської області15:09 15.01.2020
Зміни до Конституції щодо децентралізації – демонтаж автономії місцевого самоврядування
Зміни до Конституції щодо децентралізації – демонтаж автономії місцевого самоврядування11:20 10.01.2020
Про початок розробки бренду області
Департаментом регіонального розвитку облдержадміністрації ініційовано процес розробки бренду області. Адже територіальний бренд – це бренд країни, міста, регіону або іншого територіального утворення, що є важливим чинником просування території. Простіше кажучи, бренд − це імідж та впізнаваність регіону. На сьогоднішній день територіальні бренди – сучасна зброя для конкурентної боротьби між країнами, регіонами, містами за матеріальні, людські та інформаційні ресурси. Території з сильними брендами здатні ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи. Окрім цього, вже 6 регіонів, понад 20 міст та районів України мають свої бренди територій, більша частина яких успішно працює на регіональний розвиток. Проте, брендинг – це не короткострокова ініціатива, а довготривалий стратегічний процес, який, щоб стати ефективним та успішним, має відбуватиметься в декілька етапів. Зважаючи на це, в області було створено робочу групу з брендингу регіону, до якої долучилися люди, які представляють різні сфери життя Черкащини. 2 5 листопада 2019 року пройшло перше засідання робочої групи, на якому було прийнято рішення оголосити конкурс на обрання слогану для майбутнього бренду Черкащини. Так як слоган – це інструмент, який допомагає в ідентифікації та розпізнаванні сутності регіону. Конкурс розпочнеться 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї. Варіант слогану повинен бути коротким, не більше 4-х слів; характеризувати регіон, передавати харизму Черкащини та розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони; легко запам'ятовуватися; продовжити речення: “Черкащина це…”; бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули; бути українською та бажано англійською мовами; мати обґрунтування, тобто опис слогану (не більше 100 слів). Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, карімат та спальний мішок). Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці “Черкащина туристична”. Зважаючи на вищезазначене, звертаємося до Вас з проханням розповсюдити інформацію про розробку бренду Черкаської області та конкурс з обрання слогану серед жителів району/міста/ОТГ, а також зацікавлених організацій, установ та навчальних закладів. Принагідно просимо розмістити вищезазначену інформацію на сайтах та офіційних сторінках в соцмережах органів місцевої влади, а також у місцевих ЗМІ. Детальну інформацію щодо конкурсу можна отримати за телефонами +38 097 722 0244 (Віта Вдовиченко) та +38 067 260 6093 (Ірина Козьміна), а також на Фейсбук-сторінці “Черкащина туристична” за посиланням: https://cutt.ly/nePaLGd.16:01 14.11.2019
10:57 28.10.2019