A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мліївська громада
Черкаська область, Черкаський район

Загальна інформація



ЦЬОГОРІЧ ПОНАД 6800 БЕЗРОБІТНИХ ЗНАЙШЛИ РОБОТУ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ

Сьогодні можна зустріти людей, які асоціюють роботу в агросекторі зі старою технікою, низькими зарплатами та відсутністю кар’єрного зростання. Такі уявлення застарілі. І підтвердженням цього є успішна діяльність роботодавців-аграріїв Черкащини.

         По багатьом позиціям, агросфера — флагман в оплаті праці. У 2021 році середня заробітна плата серед вакансій, які надходили до Черкаської обласної служби зайнятості сягала 8706 гривень. І навіть якщо порівнювати докарантинний ринок праці області у 2019 році, то і нині рівень оплати праці в цій галузі залишається на досить високому рівні.

         Зарплата спеціаліста залежить, у першу чергу, від займаної посади. У сезон польових робіт механізатори та водії можуть заробляти більше. Все залежить від рівня їхньої продуктивності. Досвід, освіта, а також професійні навички також відіграють надзвичайно важливу роль.

         Стан сільського ринку праці має свої особливості. Зокрема, робота у сфері сільського господарства зазвичай носить сезонний характер, відповідно і трудитися доводиться за різних погодніх умов. Також всі ми спостерігаємо за тим, що сучасна техніка спроможна виконувати ті види робіт, які раніше виконували робітники. Клопоту може завдати і віддаленість самого місця роботи від населеного пункту.

         "Пом’якшити ці проблеми можливо лише за умови створення нових робочих місць, які б забезпечували постійну зайнятість селян, залучення інвестицій для будівництва переробних потужностей в межах територіальних громад та розвитку тваринництва. Земля повинна розглядатись не тільки як засіб отримання доходу шляхом вирощування сільгосппродукції, але і як об’єкт прикладання праці, тих хто на ній живе. Тому ті, хто обирає роботу у цій галузі, усвідомлюють всі можливі труднощі з якими доведеться зіткнутися. Здебільшого, у цю сферу йдуть працювати люди у віці від 40 до 54 років. Цього року серед 8240 заявлених вакансій галузі сільського господарства, понад 6800 наших клієнтів знайшли для себе перспективні пропозиції та влаштувалися на роботу. Кар’єрні радники підбирають роботу з урахуванням доступності транспортного обслуговування. Водночас можна обрати якісні вакансії, де роботодавець пропонує підвіз до місця роботи, або ж надає тимчасове житло. Лідером серед таких працедавців є ПРАТ "Миронівська птахофабрика"", - коментує директор Черкаського обласного центру зайнятості Григорій Дендемарченко.

         Зі слів очільника обласної служби зайнятості, для тих роботодавців, які створюють нові робочі місця, пропонується компенсація частини витрат на сплату єдиного соціального внеску за працевлаштування безробітних згідно вимог законодавства. Варто відмітити, що у 2021 році на Черкащині з’явилося 530 нових робочих місць у цій галузі.

         Не слід забувати й про те, що зазвичай після закінчення збору урожаю, до служби зайнятості звертається значна кількість людей, яких роботодавці звільняють. У такі періоди організовується тимчасова зайнятість населення. Найбільш затребувані - підсобні робітники. За 10 місяців 2021 року в тимчасових роботах взяли участь 2359 осіб, з них 1476 осіб працювали у сільському, лісовому та рибному господарствах (62,5%). 

         Також служба зайнятості постійно підтримує зв’язок з громадами. Між усіма 66 громадами і обласною службою зайнятості підписані угоди, в яких окреслені шляхи співпраці у напрямку подолання безробіття, сприяння зайнятості населення, стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць тощо. Перш за все - живе спілкування, а не офіційна переписка. У кожній громаді створені виїзні робочі місця для прийому громадян з погодженими графіками. Інформація про дні та години виїзного прийому розміщена в адмінприміщеннях тергромад. Такі виїзні зустрічі є адресними та оптимальними для роботи з сільським населенням. Завжди є зворотній зв’язок та підвищується рівень інформованості з соціальних питань.

         Крім того, безробітним пропонується участь у різних освітніх та менторських програмах розвитку фермерства, які реалізуються у співпраці з соціальними партнерами. Наразі Центри професійно-технічної освіти державної служби зайнятості в рамках реалізації освітнього проєкту «Школа Фермерства 2.0» ГО «Покоління «ЗЕД» за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ Ukraine), розробили 50 освітніх програм для навчальних курсів сільськогосподарського напрямку. Безробітні та всі охочі мають можливість опанувати: особливості вирощування овочів, технології садівництва, тонкощі вирощування декоративних рослин, аспекти бджільництва та технології вирощування тварин тощо.

         Робота у цій сфері досить тісно пов’язана з географією розташування підприємства, фермерства чи угідь. Із загальної кількості затребуваних професій сільського господарства на Черкащині, значним попитом користуються: оператори машинного доїння, тваринники, плодоовочівники, птахівники та трактористи-машиністи сільськогосподарського виробництва.

         З нагоди професійного свята працівників сільського господарства, команда Черкаської обласної служби зайнятості на чолі з Григорієм Дендемарченком висловлює щирі вітання тим, хто обрав справою свого життя - турботу про гарні врожаї! Найперше зичимо кожному міцного здоров’я, добробуту та реалізації найсміливіших задумів у цій не легкій, але надзвичайно важливій сфері. Працівникам бажаємо залишатися затребуваними у цій галузі, а роботодавцям хочеться побажати, щоб їх фінансові можливості дозволяли розвивати якомога більше напрямків роботи, де змогли б працювати безробітні, зокрема жителі села.

 

 


 

Наші клієнти часто запитують: «Що таке підходяща робота для безробітного»?

Відповідаємо Підходящою для безробітного є робота:

яка відповідає освіті, кваліфікації та професійному досвіду особи;

оплата якої є не нижчою, ніж на попередньому місці роботи (з урахуванням середнього рівня заробітної плати в регіоні).

Більш детально: https://is.gd/Xpv0RD

Усі актуальні вакансії на нашому сайті: https://is.gd/bo3nN4 У пошуку зазначте регіон. Пропозиції роботи оновлюються щодня.


 

Як отримати довідку про реєстрацію в службі зайнятості як безробітного та нарахування допомоги по безробіттю?

  • Цю довідку ви можете отримати тільки в тому центрі зайнятості, у якому ви перебуваєте на обліку. З собою необхідно мати паспорт (ID паспорт) та ідентифікаційний код.
  • Інформація про неперебування у статусі безробітного видається в довільній формі особисто в будь-якому центрі зайнятості України.

 


 

 

 

ПРОБЛЕМА ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ПРАЦІ ЗАЛИШАЄТЬСЯ АКТУАЛЬНОЮ

 

Легалізація трудових відносин включає в себе, в основному, два аспекти: це легалізація зайнятості та легалізація заробітної плати.

Нелегальна зайнятість – це, звичайно, використання роботодавцями найманої робочої праці без належного оформлення трудових відносин. Для цього роботодавцями крім традиційного використовуються й інші способи: це так звані стажування чи застосування випробувального терміну або оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час. При цьому роботодавці здебільшого трактують ці поняття на свій лад, переконуючи себе, що на цей період можна працівників офіційно не оформляти.

Цікаве питання також працевлаштування найманих працівників під виглядом укладення з ними цивільно-правових договорів. При цьому не виникають трудові відносини, які регулюються трудовим законодавством і працівник не має права на відпустки та оплату лікарняних. Проте слід брати до уваги, що цивільно-правові договори застосовуються, як правило, для виконання конкретної роботи, що спрямована на одержання результатів праці, і у разі досягнення цієї мети договір вважається виконаним і дія його припиняється.

Що стосується «тіньової» заробітної плати, або так званої заробітної плати «в конвертах» – тут також багато цікавого.

Інколи підприємства (особливо це стосується малого бізнесу) платять своїм працівникам дві заробітні плати: офіційну і неофіційну. Це вигідно роботодавцю, і працівник, ніби, не ображається, оскільки йому надається можливість заощадити на податку з доходів фізичних осіб. Тільки ось ні керівники таких підприємств, ні їх працівники не замислюються про ті наслідки, які можуть виникнути.

Небезпека «тіньової» зарплати, як і «тіньової» зайнятості, полягає не тільки у тому, що бюджет недоотримує кошти, мінімізуються надходження до Пенсійного фонду, а особливо в тому, що люди не матимуть змоги отримати пенсію, яка відповідає рівню їхньої реальної зарплати.

Отримання заробітної плати в «конверті» – це, перш за все, удар по пенсійних накопиченнях громадян. Адже нарахування страхових внесків на обов’язкове пенсійне страхування здійснюється роботодавцем тільки виходячи з офіційної суми заробітної плати. Крім того, у разі виникнення потреби у придбанні, будівництві чи ремонту житла, навчання або лікування, громадянам, що отримують зарплату «в конверті», буде вкрай важко отримати кредити потрібного розміру.

У разі вивільнення у випадку скорочення чисельності або штату працівників, або ж при виникненні проблем зі здоров’ям, працівник не отримає компенсаційних виплат і оплати лікарняного листа, або вони розраховуватимуться тільки з офіційної, малої заробітної плати.

Таким чином, влаштовуючись на роботу неофіційно, працівник повинен чітко усвідомлювати: якщо зарплату виплачують «в конверті», це означає, що роботодавець, швидше за все, не укладе трудовий договір, а також не здійснюватиме відрахування з неофіційної зарплати єдиного соціального внеску до Пенсійного фонду, а це неминуче призведе до того, що: вимагатимуть працювати понад норму, а то і без вихідних без додаткової оплати праці; не буде доплат за роботу в нічний час, за наднормативні роботи і роботу у святкові дні, а також індексації заробітної плати у зв’язку із зростанням індексу інфляції; не буде вихідної допомоги при звільненні працівника через скорочення штатів; не буде ніяких соціальних гарантій, передбачених для працівника; не буде права на відпустку, в тому числі, і на відпустку в зв’язку з вагітністю, пологами і для догляду за дитиною, грошової компенсації за невикористану відпустку; не буде права на достроковий вихід на пенсію (якщо робота пов’язана з шкідливими умовами праці); не буде права на охорону праці; працівник не матиме змоги зареєструватись в центрі зайнятості як безробітний та отримати відповідну допомогу та багато інших негативних наслідків.

З метою наведення порядку в сфері оплати праці були внесені докорінні зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України щодо відповідальності за порушення законодавства про працю.

Якщо раніше до роботодавців за порушення трудового законодавства інспектори з питань праці могли застосовувати тільки адміністративні санкції, то відтепер все змінилось: крім адміністративних, з’явились і фінансові санкції, і розміри їх вражають! До речі, ці штрафи накладаються не тільки на юридичних осіб, але й на роботодавців – фізичних осіб – підприємців.

Тож вкотре закликаємо роботодавців та громадян зробити крок назустріч суспільству –легалізувати найману працю та відмовитись від «чорної» зарплати в «конвертах».

 


До уваги пошукачів роботи та зацікавлених осіб!

 

Aptiv — глобальна технологічна компанія, яка формує майбутнє мобільності, маючи понад 180 000 спеціалістів у 44 країнах світу. Ми є лідером ринку у проєктуванні, розробці та впровадженнірішеньщодорозвиткуавтомобільноїіндустрії у світі. В Aptiv ми не просто уявляємособісвіт, який є безпечнішим, розумнішим та екологічнішим, ми робимоцереальністюсьогодні і встановлюємостандарти на завтра. Стань частиноюнашоїкоманди.

У зв’язку з відкриттям нового заводу в Черкасах, на базіколишнього заводу Богдан (вул.Сумгаїтська 8) ми запрошуємо до співпрацічоловіків, жінок та сімейні пари на посаду
В’ЯЗАЛЬНИК СХЕМНИХ ДЖГУТІВ, ШНУРІВ ТА КАБЕЛІВ

 

Вимоги до кандидатів:
Можливістьпрацювати у три зміни
Вмінняпрацювати в команді
Вміння добре розрізнятикольори

Ми пропонуємо:

  1. Офіційнепрацевлаштування з першого дня та соціальнігарантіївідповідно до законодавстваУкраїни
  2. Позміннийграфікроботи, законодавчовстановлена доплата за роботу у вечірні та нічнізміни
  3. Безкоштовнепідвезення на роботу та з роботи з визначенихмісць м. Черкаси, та 100 км зонивідЧеркас
  4. Навчання на заводі в містіЧеркасах
  5. Цікава робота у престижнійміжнароднійкомпанії
  6. Можливістьпрофесійного та кар'єрного росту в міжнародномусередовищі
  7. Підвищену з 2 місяцяроботизаробітну плату - 9000 на руки "чистими"

Співбесідипроводятьсящодня по будням :

понеділок, 9.00 год.та 13.00 год.
вівторок, 9.00 год. та 13.00 год.
середа, 9.00 год. та 13.00 год.
четвер, 9.00 год. та 13.00 год.
п'ятниця, 9.00 год. та 13.00 год.
Адреса: м. Черкаси, вул. Лазарєва, 6 готель «Оптіма», 3-й поверх, конференц-зал. 

Контактнітелефони: 066 5401873066 422 12 55

 


 

Увага! Всеукраїнський благодійний онлайн-форум для управлінців середньої та вищої ланок підприємств та організацій Intellectual Online Ironman - «Управлінські рішення в сучасних умовах»

        З метою посилення економічного розвитку керівників підприємств та організацій України, а також формування ефективної моделі працевлаштування інвалідів, Громадськими організаціями Rotary Club Lviv Innovational та «Всеукраїнською Асоціацією Керівників Бізнесу» ініційовано проведення Національного Благодійного онлайн форуму Intellectual Online Ironman - «Управлінські рішення в сучасних умовах», в якому можуть бути учасниками і підприємці Черкащини.

        Метою Благодійного Форуму є залучення коштів на працевлаштування та розвиток молодих людей з інвалідністю - створення віддалених робочих місць, навчання та допомога у розвитку. Ми прагнемо значно покращити ставлення українських керівників до власного управлінського розвитку та працевлаштування людей з інвалідністю.

Контактною особою даного проекту виступає - Менеджер проекту - Назар Мазур, тел.: 0961365527.

          Стартує подія з 2 листопада 2021 року та триватиме до 16 лютого 2022 року. Онлайн-трансляції в зазначені терміни відбуватимуться щодня з 19.00 до 21.00. Цей глобальний благодійний проєкт покликаний на якісну взаємодію між підприємцями та слухачами форуму. Адже, кризові часи в бізнесі створені для того, аби зуміти вчасно зупинитися та спрямувати власний вектор в той бік, який допоможе не лише врятувати бізнес, а й покращити його. Спікери в онлайн-зустрічах, які триватимуть 100 днів дискутуватимуть про такі важливі теми:

- сучасні стратегії розвитку;

- процесне та проектне управління;

- операційне управління організацією;

- фінансові та стратегічні рішення;

- стратегічний та операційний маркетинг;

- корпоративна культура;

- партнерство у бізнесі;

- організація систем продажів;

- піар та медійний супровід;

- юридичні рішення;

- побудова сучасних бізнес-систем; 

- управління та розвиток персоналу.

Онлайн-форум дасть можливість спілкування, обміну досвідом та важливої інформації. Експерти розкриватимуть власні секрети ведення бізнесу в кризові часи та навчатимуть цьому слухачів.

Поряд з професійною метою форуму організатори не забувають й про благодійність. Усі кошти від продажу квитків на участь у форумі буде спрямовано на підтримку молоді з інвалідністю, а саме створення віддалених робочих місць з подальшим навчанням та працевлаштуванням. Метою цієї благодійної акції є зміна ставлення українських керівників до культури працевлаштування людей з інвалідністю.

Дізнатися більше: https://uabl.org/vseukrainskyi-blahodiinyi-onlain-forum/?fbclid=IwAR3DWMI4rLWXYJPw9yCeB8FfQyOPrmysCpZHFN4GyDtwkUso4hgiWXip3zo

Зареєструватися:  https://www.rotary-innovational.com/?fbclid=IwAR1prP8lH2xQG0lQ_df7Cw9g5bS_98DG_eOf7l1IKeskgeFC8AlOYzFL76s

 

 

 


Вибір професії

Щороку перед старшокласниками постає проблема вибору майбутнього. Саме майбутнього, тому що від правильності обраної дороги зараз залежить багато в чому те, як складеться життя потім. Професія визначить у майбутньому соціальний статус, і затребуваність у житті, і навіть рівень матеріального добробуту. Причому іноді питання стоїть не куди піти вчитися, а яку освіту варто здобувати взагалі.

Що порадити старшокласнику і його батькам? Звичайно ж, всерйоз замислюватися над тим, ким бути, варто було класі у восьмому, чи у дев’ятому. Причому, одного «хочу» тут явно недостатньо. Необхідно тверезо оцінювати ті якості, якими наділила дитину природа та батьки. Адже, якщо в неї виражені здібності до точних наук, посидючість і акуратність, навряд чи варто йти в артисти.

Поради батьків і друзів можуть виявитися і корисними, і шкідливими одночасно, тому що вони, звичайно, можуть допомогти обрати «напрямок руху». Але що буде потім, якщо зроблено помилковий вибір? Все ж вирішувати потрібно самостійно самій дитині, тому що навряд чи хтось інший, навіть батьки, зможуть зрозуміти, що саме подобається найбільше та до чого лежить душа.

Можливо, батьки давно вирішили, ким повинна бути їхня дитина, тільки варто замислитися, чи мають вони право приймати за неї рішення. Цілком можливо, що обрана батьками професія затребувана й обіцяє в майбутньому матеріальний добробут, але навряд чи буде щасливою людина, якщо її покликання зовсім в іншому.

Часто основним аргументом буває безапеляційне - «нам видніше». Можливо, це й так. Але, зрештою, людина має право зробити помилку. І якщо не надати їй цієї можливості, вона буде все життя страждати через те, що не зробила кроку до виконання своєї заповітної мрії. І де істина, хто знає?

Якщо ж батьки хочуть надати дитині реальну допомогу, особливо, якщо вона дотепер не визначилася з вибором «життєвої дороги», потрібно допомогти їй відповісти на запитання:

- до чого вона має схильність, що вміє робити, які заняття їй приємні?

- що вона знає про професію, яку вибрала, або чим хотіла б займатися в житті?

Шановні батьки! Якою буде наша країна через 10-20 років – це значною мірою залежить від вас. Саме ваші діти невдовзі будуть забезпечувати добробут суспільства. Суспільство покладає свої надії на вас, тому що ви, маючи авторитет у дітей, можете вплинути на прийняття відповідального рішення щодо вибору професії. Ось чому є важливою ваша поінформованість щодо сучасних потреб ринку праці та правил вибору професії.

Головне, щоб людина займалася улюбленою справою. В цьому запорука успіху!

Знайомимося  з сучасним світом професій

Цікавий та корисний челлендж відеороликів #ХОЧЕШЗМОЖЕШDOIT, який знайомить нас з світом сучасних професій, започатковано державною службою зайнятості.

Відеоконтент розроблено та відзнято силами фахівців з профорієнтації регіональних служб зайнятості, аби показати найпривабливіші тонкощі кожної з професій та їх унікальність.

Для тих, хто ще не визначився з майбутньою професією або для тих, хто в сучасних умовах думає змінити рід свого заняття, така інформація зайвою точно не буде.

Oсновний меседж челленджу: «Людина, яка зацікавилась чимось, обов’язково зможе це зробити, потрібно тільки почати діяти, щось змінювати у своєму житті!»

Державна служба зайнятості бажає вам знайти себе у світі професій та отримати роботу, яка приноситиме задоволення!

Ми впевнені: якщо ХОЧЕШ, докладеш зусилля і ЗМОЖЕШ.

А коли визначишся з напрямом – ЗРОБИ ЦЕ!

Вже представлено більше 200 відеороликів за 119 професіями, зокрема: це ролики  про баристу, манікюрницю, поліцейського, ветеринара, швачку, піцайоло, пожежного-рятувальника та багато інших.

Переглянути відео ролики можна на ютюб-каналі за посиланням: 

https://www.dcz.gov.ua/video/64

 



Оголошення

Соціальна програма «Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг — професія для успішного майбутнього».

Пропонуємо вашій увазі соціальну програму «Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг — професія для успішного майбутнього».

Програма реалізується за підтримки Фонду соціального захисту інвалідів та Міністерства соціальної політики України.

Ця програма створена Всеукраїнською громадською організацією інвалідів «Правозахисна спілка інвалідів», щоб навчити учасників програми — осіб з інвалідністю та/або членів сімей, у складі яких є особа з інвалідністю, що потребує постійного догляду, — одній з найпопулярніших і найперспективніших онлайн-професій — копірайтингу (контент-менеджменту).

Копірайтер — це сучасна та затребувана на ринку праці професія, яка допоможе учасникам програми як творчо реалізуватись, так і надалі знайти роботу та гідно забезпечувати себе та членів своєї родини.

Наразі в Україні проживає 2,7 млн людей з інвалідністю, з яких менш ніж 20% є працевлаштованими. До цього ж 1,4 млн осіб мають 3 групу інвалідності, яка дозволяє їм працювати. А в разі пристосування робочих місць до потреб людини з інвалідністю, частина осіб з 2-ю та 1-ю групою можуть працювати на робочому місці або віддалено.

ДОЛУЧИТИСЯ ДО ПРОГРАМИ МОЖУТЬ: люди з інвалідністю та/або члени сімей, у складі яких є особа з інвалідністю, що потребує постійного догляду.

УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ Є БЕЗКОШТОВНОЮ.

ДАТА ПОЧАТКУ КУРСУ: 01 вересня 2021 року

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ: 4 місяці (по 2 уроки на тиждень)

КІЛЬКІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН: 135 годин

Програмою курсу передбачені домашні завдання, спрямовані на закріплення отриманих знань. Домашні роботи будуть перевірятися кураторами програми.

ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ: 40 осіб, які будуть розділені на 2 підгрупи (по 20 осіб відповідно).

ДЛЯ НАВЧАННЯ НЕОБХІДНО: комп’ютер, ноутбук або планшет та доступ до мережі Інтернет.

ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ НАВЧАННЯ УЧАСНИКИ ПРОГРАМИ ОТРИМАЮТЬ СЕРТИФІКАТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ КУРСУ.

ДЛЯ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ необхідно направити електронний лист на пошту vgoi.psi@gmail.com, вказавши тему листа: «Онлайн-курс. Копірайтинг», а в самому листі зазначити:

1. Ваше ПІБ (прізвище, ім’я, по батькові).

2. Ваш вік.

3. Ваш номер мобільного телефону.

4. Адресу вашої електронної пошти для зв’язку.

5. Ваш статус: людина з інвалідністю або член сім’ї, у складі якої є людина з інвалідністю, що потребує постійного догляду.

У разі виникнення запитань та/або труднощів з реєстрацією контактною особою з боку Організації є:

- Катерина

Телефон: 050 810 32 45

 


6 ПЕРЕВАГ ДЛЯ ШУКАЧІВРОБОТИ ПРИ ЗВЕРНЕННІ ДО СЛУЖБИЗАЙНЯТОСТІ

1. Фахівціпідберутьпідходящу роботу.Кар’єрнірадники допоможуть вам знайтипідходящу роботу, поінформують про вільніробочімісця у тіймісцевості, де ви б хотілипрацювати. Розкажуть, яковолодітинеобхідниминавичкамищодопошукуроботи, складуть резюме та підготують до співбесіди з роботодавцем.

2. Можнаотриматиновупрофесію. Якщови не можете знайти роботу за фахом, служба зайнятостінадаєможливістьбезкоштовно пройти професійненавчання за 90 ліцензованимипрофесіями. Навчання проходить у центрах професійно-технічноїосвіти (ЦПТО) Державноїслужбизайнятості, або в інших закладах освіти. Служба зайнятостімає 11 власних ЦПТО, якіоснащеніновітньоютехнікою та устаткуванням. Якщобезробітнийнавчається не за місцемпроживання, вінбезоплатнозабезпечуєтьсяжитлом. Крім того, у ЦПТО є шанс отриматидоситьунікальніпрофесії, приміром: рибовода, коваля, бондаря, виноградаря абомайстра з лозоплетіння.

3. За сприянняслужбизайнятостіможнавідкритивласну справу.Достатньо мати бажання, цікаву ідею та завзяття для того, щоб отримати стартову суму на реалізацію власної бізнес ідеї. За роки існування служби зайнятості, багато клієнтів скористались своїм правом на отримання одноразової матеріальної допомоги для організації підприємницької діяльності.

4. Служба зайнятостінадає ваучер на навчання. Без реєстрації в службізайнятостігромадяниможутьотримати ваучер на навчання для підтриманнясвоєїконкурентоспроможності на ринку праці. Документ дає право безкоштовно пройти навчання за спеціальностями у пріоритетних видах економічноїдіяльності у закладах освітиУкраїни (в тому числі ЗВО), якімаютьвідповіднуліцензіюМіністерстваосвітиУкраїни.

5. Можнадолучитись до громадських та тимчасовихробіт.Під час пошукупостійногомісцяроботи, ви можете отриматидодатковийзаробіток і взяти  участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру. Ціроботиорганізовуютьсямісцевими органами влади та роботодавцями за сприянняслужбизайнятості. Приміром, роботи з догляду за людьми похилоговіку та непрацездатнимигромадянами, інформуваннянаселеннящодо порядку отриманняжитловихсубсидій, а такожроботи з благоустрою та озелененнятериторійтощо.

6. Безробітнімаютьможливістьвідвідуватирізнітренінги та семінари, зокремапрофорієнтаційні. В умовах карантину, щоб максимально зберегти здоров’я, але водночас поінформувати та зорієнтувати безробітних громадян, обласна служба зайнятості запровадила комбіновані вебінари, що відбуваються одночасно online та оffline. У цьому році проведено понад 1800 таких заходів, у яких взяли участь близько 21 тис. шукачів роботи.

Наприклад, цікавими для клієнтів з Черкаського міського центру зайнятості стали нові тренінги з фінансової грамотності із залученням соціальних партнерів, де шукачі роботи навчаються ефективно користуватися грошима, планувати сімейний бюджет, грамотно управляти власними ресурсами, ухвалювати відповідальні фінансові рішення, завчасно формувати фінансову подушку безпеки на випадок форс-мажорних ситуацій, створювати джерела пасивного доходу, розумно користуватися банківськими послугами тощо.

 

І цейпереліквідображаєлишечастинупослуг, щонадаєшукачамроботи служба зайнятості. Більше того, електроннісервісипостійнооновлюються та розширюються, враховуючи потреби клієнтів.

 

 


Тепер для реєстрації в службі зайнятості потрібно надавати менше паперових документів

Як відомо, цифрові документи вже зараз можуть використовувати всі українці.

Верховна Рада ухвалила, а Президент України підписав 15 квітня 2021 року закон № 4355 «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» щодо безперешкодного використання електронного паспорта. Закон набуде чинності 23 серпня 2021 року.

Як повідомив директор Черкаського обласного центру зайнятості Григорій Дендемарченко, з 15 квітня стало можливим використання цифрових документів, які є в мобільному застосунку Дія під час реєстрації та відвідування центрів зайнятості. 

Так, під час реєстрації на рівні з паперовими документами клієнти можуть використовувати їх електронні аналоги. На сьогодні вже реалізовано можливість пред’являти електронний варіант ID-паспорта, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, довідки внутрішньо переміщеної особи, свідоцтво про народження дитини та посвідчення водія.  

Як відомо, з 10 червня запроваджено електронні трудові книжки. Проте, перехідний етап, за прогнозами профільних міністерств та відомств, триватиме, щонайменше, до кінця 2022 року. Тому звертаю увагу, що поки що, під час кожного відвідування служби зайнятості, зареєстровані безробітні обов'язково приносять з собою оригінал трудової книжки.

Також на порталі Дія доступна послуга з реєстрації в службі зайнятості для подальшого отримання статусу безробітного та призначення виплат. Нагадаю, що ця опція актуальна для власників електронного цифрового підпису. До речі, його також можна згенерувати в Дії.


 

ВИПЛАТИ З БЕЗРОБІТТЯ НАДАЮТЬСЯ ЛИШЕ ПІСЛЯ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕРЕВІРКИ

Державна служба зайнятості звертає увагу на необхідність добросовісного використання прав і обов’язків, пов’язаних з набуттям статусу безробітного.

Часто фіксуються випадки, коли особи мають намір зареєструватися в службі зайнятості як безробітні і, при цьому, отримують дохід.

Повідомляємо, що з квітня 2021 року діє удосконалена Методика здійснення верифікації виплат по безробіттю. Цю Методику розроблено з метою забезпечення єдиного підходу щодо здійснення верифікації страхових виплат з Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Відповідно до Методики, для здійснення перевірки достовірності даних, які є підставою для надання особі статусу безробітної та виплати їй матеріального забезпечення, використовується інформація від:

1. Державної податкової служби України - щодо:

  • достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків (дані Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - ДРФО));
  • доходів, нарахованих фізичній особі податковим агентом, та/або доходів, отриманих самозайнятими особами, а також річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи (дані ДРФО);
  • дати прийняття на роботу та дати звільнення з роботи;

2. Міністерства внутрішніх справ України - щодо:

  • викрадених (втрачених) та недійсних паспортів громадянина України;
  • інформації про серію (за наявності), номер та дату видачі паспорта громадянина України (крім інформації про серію, номер і дату видачі паспорта громадянина України зразка 1994 року та найменування уповноваженого суб'єкта, що його видав);

3. Міністерства юстиції України - щодо:

  • відомостей про смерть фізичної особи (дані Державного реєстру актів цивільного стану громадян);
  • державної реєстрації фізичної особи - підприємця (дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань);

4. Міністерства соціальної політики України - щодо отримання реципієнтом державної допомоги (дані із Центрального сховища даних Мінсоцполітики, сформованих на підставі інформації, експортованої з відповідних автоматизованих систем районного рівня);

5. Міністерства освіти і науки України - щодо навчання реципієнтів для здобуття вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти за денною формою навчання (дані Єдиної державної електронної бази з питань освіти);

6. Пенсійного фонду України - щодо:

  • отримання реципієнтом пенсії за віком, пенсії за вислугу років, пенсії за віком на пільгових умовах (дані Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування);
  • відомостей про сплату ЄСВ (дані Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування).

Більш детально за посиланням: https://cutt.ly/YbHOOKa


Служба зайнятості відновила онлайн-профорієнтацію за допомогою спеціального сервісу веб-базована платформа «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа».

Система профорієнтаційного діагностування загальнодоступна. Всі охочі мають можливість безкоштовно отримати послуги з профорієнтації дистанційно в онлайн форматі без відвідування служби зайнятості, якщо існує потреба у:

  • виборі (зміні) професії;
  • виборі майбутнього напрямку професійного навчання;
  • оцінці власних здібностей;
  • саморозвитку та самоосвіти.

Пройти відповідне тестування можна за допомогою спеціального сервісу, який можна запустити у браузері комп’ютера користувача та в приміщенні центру зайнятості  на комп’ютері вільного доступу.

Так, наприклад, з часу відновлення роботи сервісу, фахівці Чорнобаївської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості провели 7 семінарів з наданням відповідної інформації, 17бажаючих із задоволенням пройшли онлайн-тестування.


УВАГА! ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ І ДОРОСЛИХ! ПЛАТФОРМА ДСЗ З ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ТА РОЗВИТКУ КАР’ЄРИ

Завдяки Платформі з профорієнтації та розвитку кар'єри служби зайнятості Ви можете безкоштовно продіагностувати власні схильності, здібності, краще зрозуміти свої професійні інтереси, а саме:

  • якщо Ви тільки починаєте свій кар'єрний шлях (школяр, чи студент): завдяки вчасному тестуванню Платформа допоможе в обранні майбутнього фаху, зорієнтує на кого навчатися або в якій сфері шукати роботу;
  • якщо Ви вже працюєте: завдяки тестуванню SoftSkills зрозумієте свої сильні стороні та конкурентні переваги;
  • якщо Ви плануєте відкривати власну справу: тестування допоможе зрозуміти, чи маєте хист до підприємницької діяльності;
  • якщо Ви раптом втратили роботу або не отримуєте задоволення від професійної діяльності – маєте шанс задуматися чим насправді хочете займатися.

Проходьте тестування онлайн http://profi.dcz.gov.ua/ та дізнавайтеся про себе більше.

За додатковою консультацією пропонуємо звернутися до фахівців Городищенської районної філії ЧОЦЗ.


 

Відповідно до частини третьої статті 42Закону України „Про зайнятість населення” роботодавець може отримати дозвіл на застосування праці іноземця в центрі зайнятості, за умови виплати заробітної плати у розмірі не менш як:

  • п’ять мінімальних заробітних плат - іноземним найманим працівникам у громадських об’єднаннях, благодійних організаціях та навчальних закладах;
  • десять мінімальних заробітних плат - для всіх інших категорій найманих працівників.

Вимоги до мінімальної заробітної плати не застосовуються у разі отримання дозволу на застосування праці осіб, зазначених у частині другій статті 42Закону України „Про зайнятість населення”.

Таким чином, обов’язковою умовою отримання дозволу на застосування праці іноземних найманих працівників є визначення у проекті трудового договору (контракті) та укладеному трудовому договорі (контракті) розміру заробітної плати згідно до частини третьої статті 42Закону України „Про зайнятість населення”.

У разі не встановлення роботодавцем для категорії „іноземний найманий працівник” розміру заробітної плати відповідно до частини третьої статті 42Закону України „Про зайнятість населення” розгляд заяви зупиняється.

У разі не усунення роботодавцем зазначеного порушення це слугуватиме підставою для прийняття регіональними центром зайнятості рішення про відмову у видачі дозволу на застосування праці іноземця.


На жаль, сьогодні трапляються випадки, коли роботодавці не укладають з працівниками трудові договора, тобто використовують «тіньову зайнятість». Метою таких порушень законодавства є намагання «зекономити» на сплаті податків і зборів. Часто працівники, не задумуючись та не усвідомлюючи наслідків, погоджуються на такі умови.

 

З 1 липня у співпраці з Державною податковою службою України розпочалися інспекції Держпраці з метою виявлення роботодавців, що використовують незадекларовану працю, та стимулювання їх до переходу до формальних трудових відносин. Заходи відбуваються відповідно до Національного плану спільних дій щодо зниження рівня незадекларованої праці на 2021 рік.

Національний план спільних дій щодо зниження рівня незадекларованої праці на 2021 рік включив два етапи:

• інформаційну кампанію про переваги офіційного працевлаштування та ризики використання незадекларованої праці;

• інспекційну кампанію серед роботодавців, які мають найвищий ризик використання незадекларованої праці.

Під час першого етапу, що тривав 6 місяців поточного року, інспектори праці проінформували понад 62 тис. роботодавців та їх працівників про переваги офіційного працевлаштування.

З 1 липня розпочався другий етап кампанії. Тепер у полі зору роботодавці, які продовжують ухилятись від декларування найманих працівників.

Відповідно до статті 265 Кодексу законів про працю України розмір санкції за порушення законодавства про працю складає 10 мінімальних заробітних плат, що у 2021 році становить 60 000 грн.

Водночас, вчинення такого порушення повторно протягом двох років обійдеться роботодавцеві вже у 30 мінімальних зарплат за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, що складатиме 180 000 грн.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь