ОГОЛОШЕННЯ
Виконавчий комітет Мліївської сільської ради оголошує про відкриту вакансію начальника загального відділу.
Завдання, обов’язки та повноваження.
Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.
Забезпечує організацію діловодства, відповідно до чинних правил.
Контролює організацію діловодства у відділах та інших підрозділах (службах) органу місцевого самоврядування, надає їм методичну допомогу. Розробляє заходи, спрямовані на вдосконалення діловодства, організацію праці працівників органу місцевого самоврядування.
Здійснює підготовку засідань, нарад та конференцій.
Забезпечує зберігання документації щодо діяльності органу місцевого самоврядування та передає її на державне зберігання у встановленому порядку.
Забезпечує в межах повноважень вирішення питань оборонної діяльності.
Забезпечує дотримання правил з охорони праці, протипожежного захисту та цивільного захисту в органі місцевого самоврядування.
Координує роботу відділу з іншими відділами та службами органу місцевого самоврядування.
Координує заходи по систематичному підвищенню кваліфікації працівників органу місцевого самоврядування.
Реалізує комунікативну політику органу місцевого самоврядування.
Представляє (захищає) законні інтереси Мліївської сільської територіальної громади в судах, прокуратурі, органах державної влади та інших установах, закладах, підприємствах.
Виконує інші доручення сільського голови.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта юридичного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі, органах місцевого самоврядування, або на керівних посадах не менше 1 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років. Бажано післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Просимо надсилати резюме за адресою: mlyiv.tg@gmail.com
Телефон для зворотного зв’язку: 0963303151