До уваги платників податків – фізичних осіб: триває деклараційна кампанія – 2025
З 1 січня 2025 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2024 року.16:56 16.01.2025
Фінансовий відділ Мліївської сільської ради – фінансовий орган Мліївської сільської ради, є неприбутковою організацією, утвореною в порядку, визначеному Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання положень Бюджетного кодексу України. Фінансовий відділ Мліївської сільської ради має таку структуру (4 шт. од):
- начальник;
- головний спеціаліст (особа відповідальна за ведення бух. обліку);
- провідний спеціаліст по доходах;
- провідний спеціаліст по видатках.
Фактично зайнята чисельність 3 штатних одиниці.
При виконанні покладених на відділ функцій, взаємодіє з Міністерством фінансів України, Департаментом фінансів Черкаської обласної державної адміністрації, виконавчими органами Мліївської сільської ради, органами Державної податкової служби України, територіальними органами Державної казначейської служби України та іншими органами, підприємствами, установами, організаціями.
Основними завданнями Фінансового відділу є:
- забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Мліївської сільської територіальної громади;
- здійснення за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, прогнозування та аналізу надходження доходів до місцевого бюджету на відповідний період, а також забезпечення помісячного балансу доходів/видатків/джерел фінансування місцевого бюджету;
- організація роботи та забезпечення складання проекту місцевого бюджету, подання його на розгляд сесії Мліївської сільської ради, після схвалення виконавчим комітетом Мліївської сільської ради;
- складання та затвердження розпису місцевого бюджету, внесення в установленому порядку змін до розпису, забезпечення впродовж бюджетного періоду відповідності розпису місцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням;
- розробку, затвердження паспортів бюджетних програм, головним виконавцем яких є Фінвідділ та погодження паспортів бюджетних програм інших головних розпорядників коштів місцевого бюджету;
- перевірка правильності складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету, планів використання бюджетних коштів;
- здійснення обліку коштів резервного фонду місцевого бюджету та контролю за їх використанням;
- організація виконання місцевого бюджету, забезпечення разом з органами, що контролюють справляння надходжень бюджету, територіальними органами Державної казначейської служби України, виконавчими органами Мліївської сільської ради надходжень доходів до місцевого бюджету;
- здійснення фінансування головних розпорядників бюджетних коштів в межах наявних фінансових ресурсів відповідно до призначень, встановлених рішенням про місцевий бюджет;
- облік та здійснення контролю за використанням коштів субвенцій та дотацій з державного і обласного бюджетів;
- формування бюджетної та фінансової звітності. Проведення аналізу стану виконання місцевого бюджету за кожний звітний період. Подання на розгляд Мліївської сільської ради квартальних звітів та річного звіту про виконання місцевого бюджету.
До уваги платників податків – фізичних осіб: триває деклараційна кампанія – 2025
З 1 січня 2025 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2024 року.16:56 16.01.2025
Щодо забезпечення можливості розрахунків у безготівковій формі
14:38 20.08.2024
Спад доходів як ключова ознака проблеми стійкості економіки
12:43 01.07.2024
ФОП платник ЄП і земельний податок
19:15 17.06.2024
Сплата заборгованості за податковим повідомленням-рішенням (ППР) при наявності переплати
Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов’язання, не сплаченого платником податків у встановлений Податковим кодексом України строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ. Такі вимоги визначені пп.14.1.175 ПКУ.16:29 20.05.2024